Диета против стареене
Диетата против стареене е много проста и се изразява в ограничаване на приеманите калории с 30-50%. Историята на тази диета датира още от 1930 година. Учените Клайв МакКей и Леонард Майнард публикуват тяхната първа серия от изследвания, които включват намаляване на приеманите калории с 30%. Изследването показало, че използваните опитни мишлета увеличили продължителността на живота с 30- 40%. В наши дни Университетът на Вашингтон направил изследване през 2006 година, което включвало 25 човека, на възраст между 41- 65 години.
Хората се хранили цели 6 години с не повече от 2000 калории дневно. Изследването показало, че кръвното налягане е спаднало. Други ползи от тази диета е превенцията от много болести включително на сърцето, рак, диабет, остеопороза и други. Както всяка диета и тази има своите недостатъци. Силата ви ще намалее и има опасност докато свикнете да изпитвате глад. Разбира се теглото ви ще намалее значително. За съжаление ще има загуба на мускулна маса. Като цяло тази диета ще подобри значително метаболизма.
Хората се хранили цели 6 години с не повече от 2000 калории дневно. Изследването показало, че кръвното налягане е спаднало. Други ползи от тази диета е превенцията от много болести включително на сърцето, рак, диабет, остеопороза и други. Както всяка диета и тази има своите недостатъци. Силата ви ще намалее и има опасност докато свикнете да изпитвате глад. Разбира се теглото ви ще намалее значително. За съжаление ще има загуба на мускулна маса. Като цяло тази диета ще подобри значително метаболизма.