Реклами

    Home Диети

    Диети

    НВД

    Намаляването на въглехидратите при някои атлети се използва за ограничаване на приеманите калории. Генетичните особености в инсулиновия отговор могат да са причина някои хора да покачват мазнини много по-лесно от други след приема на въглехидрати.

    Обяснение
    Всяка диета, която контролира цялостния прием на калории, може да спомогне за намаляване на телесните мазнини. Хормоните също така играят важна роля при успешното изгаряне на мазнините. Културистите с по-висок процент телесни мазнини са склонни към секреция на повече инсулин в отговор на консумацията на въглехидрати в сравнение с по-чистите

    Продължение: НВД  .....

    Течности по време на диета - II част

    Кафе
    Един от най-спорните въпроси - дали да пием  кафе по време на диета? Честно казано диетолозите са в конфронтация - някои твърдят, че пиенето на кафе в никакъв случай не е възможно, други казват, че нищо не е опасно за организма, който бавно губи тегло. Аргументите на първите са, че сърцето се натоварва допълнително от кофеина, твърде силно се стимулира  чревната стена и т.н.
    Ако лишите организма от обичайната доза кафе може да се появи сънливост, да станете още по-раздарзнителни и нервни. Което е допълнителен стрес за организма. Ако смятате, че не можете да живеете без сутрешната си чаша кафе, не се отказвайте от нея, но в никакъв случай не добавяйте захар. Използвайте фруктоза или пчелен мед за подслаждане. Не замествайте сутрешната закуска само с кафе.

    Течности по време на диета - II част

    Течности по време на диета - I част

    Когато започваме диета ние сме наясно какво не трябва да ядем. А знаем ли какви и колко течности трябва да приемаме? Какво влияние оказват консумираните напитки върху намаляването на теглото? Кои от тях подпомагат свалянето на килограми и кои не?
    Преди всичко трябва да сме наясно, че на ден трябва да изпиваме 1,5 – 2 л течности. Забравяме за газираните, подсладени напитки, защото ще пречат на процеса на очистване на организма.

    Течности по време на диета - I част

    Отслабване в наши дни

    Отслабването – идея фикс за съвременната жена. Въпреки простата формула за хубава фигура – правилно хранене и физическа активност, за много жени отслабването си остава сериозен проблем. Първо да изясним понятието хубава фигура, мерки 60-90-60 или... За всеки човек понятието има различни измерения. Съотношението тегло-ръст-мускулна маса, което позвалява на човек да се чувства добре, да е активен и да се чувства комфортно.

    Отслабване в наши дни

    Коя е правилната диета?

    Много жени смятат, че временното ограничение в храненето или прилагането на супер бързи, шумно рекламирани диети  ще доведе до реални и устойчиви резултати и ние ще изглеждаме като холивудска звезда. Но в тази област, дори и по Коледа не стават чудеса. За да се задържи мечтаното тегло е нужно постоянство и упоритост.

    Коя е правилната диета

    More Articles...